Silifke Belediyesi Halkla İlişkiler Birimi bu yılın ilk yarısında telefon, sosyal medya, elektronik posta ve belediyenin web sayfası üzerinden gelen bin 500’ün üzerinde talep ve şikayeti, koordineli bir şekilde ilgili birimlere bildirerek çözüm üretti. Belediye Başkanı Dr. Mustafa Turgut, “Her kesimden vatandaşımızı dinliyor, halkımızla iç içe bir yönetim anlayışı sergiliyoruz” dedi.
“Belediyecilik Sadece Çöp Toplamak, Park Yapmak Değil, Kenti Geliştirmek, Kalkındırmak İçin Çalışmaktır”
Vatandaşların bildirdiği talep ve şikayetlerle yakından ilgilenerek, imkan ve sorumluluk çerçevesinde çözüm ürettiklerini belirten BaşkanTurgut, “Nerede olursak olalım her kesimden vatandaşımızı dinliyoruz. Varsa taleplerini, şikayetlerini ve önerilerini not alarak, bizzat yerinde ve zamanında çözüm üretmeye gayret gösteriyoruz. Mahalle mahalle, kahve kahve ve sokak sokak gezmeye devam edeceğiz. Belediyecilik sadece temizlik, çöp toplamak ve parklar yapmak gibi rutin görevlerden ibaret değildir. Belediyecilik aynı zamanda projeler üretmek, kenti geliştirmek ve kalkındırmak adına önemli çalışmalar yapmaktır. Aynı zamanda içerisinde yaşadığı kentin insanlarının taleplerini ve önerilerini dikkate almaktır. Silifke Belediyesi olarak genç yaşlı demiyor her vatandaşımızın düşüncesine değer veriyoruz”
“Parklar Yapılıyor, Yollar Asfaltlanıyor”
Bu yılın ilk yarısında en fazla önerinin Park ve Bahçeler Müdürlüğü’ne ve Fen İşleri Müdürlüğü’ne geldiğini ifade eden Turgut, “Birçok mahallemize yeni parklar ve sosyal yaşam alanları kazandırırken, vatandaşlarımız mahallelerine yeni parklar yapılmasını ve mevcut parkların iyileştirilmesini istiyorlar. Bunun üzerine bizlerde sırasıyla bir bir mevcut parklarımızı yeniliyor, kullanılmayacak durumda olan parklarımızın yerine ise yeni parklar kuruyoruz. 3 yıllık bir görev süremiz içerisinde 100’den fazla parkımızı yenileyerek, değişim işlemini gerçekleştirdik. Diğer yandan Fen İşleri Müdürlüğü için gelen kayıtlı şikayetleri ve önerileri dikkate alarak yolların düzenlenmesi, yeni yollar açılması, asfaltlama ve kilit parke gibi çalışmalar yapıyoruz. Yine Belediyemiz Zabıta Müdürlüğü’ne gelen çok sayıda dilek ve şikayetlere çözüm ürettik. Vatandaşlarımızın memnuniyeti için işgaliyeye fırsat vermiyoruz. Yasal olmayan hiçbir işleme izin vermiyoruz. Yeni kapalı pazaryerleri kurmaya çalışırken, kent genelinde başarılı bir düzenleme çalışması yapıyoruz. Buda vatandaşlarımızı ve halkımızı memnun ediyor” açıklamasında bulundu.
Çözüm Masaları İle Çalışılıyor
Silifke’de yaşayan vatandaşların sorunlarını daha kısa sürede tespit ederek, hizmetlerin daha hızlı ulaşmasını amaçladığını vurgulayan Silifke Belediyesi, bünyesinde muhtarlar, esnaflar, siteler, tatilciler, apartmanlar, gençler ile her kesimden vatandaşın tüm dilek ve şikayetlerinin kayıt altına alındığını aktardı. Çözüm masalarının, talepleri ve sıkıntıları ilgili müdürlüklere aktarıp sorumluluğunda ise çözüm üretmeye çalıştığı kaydedilirken bununla ilgili vatandaşlara geri bildirimde de bulunulduğu ifade edildi.
Başkan Turgut: Kahve Kahve Ve Sokak Sokak Gezmeye Devam Edeceğiz
Silifke Belediyesi Halkla İlişkiler Birimi bu yılın ilk yarısında telefon, sosyal medya, elektronik posta ve belediyenin web sayfası üzerinden gelen bin 500’ün üzerinde talep ve şikayeti, koordineli bir şekilde ilgili birimlere bildirerek çözüm üretti. Belediye Başkanı Dr. Mustafa Turgut, “Her kesimden vatandaşımızı dinliyor, halkımızla iç içe bir yönetim anlayışı sergiliyoruz” dedi.
12 Temmuz 2017 Çarşamba 11:44