Türkiye’nin pazarlama platformu Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliği ile yapılan “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırması sonuçlandı. Araştırma sonucunda gerçekleştirilen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde Glovo, halk oylamasıyla aplikasyon kategorisinde en itibarlı marka oldu.
Yemek siparişlerinden market alışverişine, ihtiyaç duyulan her şeyi dakikalar içinde kullanıcılarına ulaştıran yeni nesil teslimat uygulaması Glovo, One Awards’ta aplikasyon kategorisinde en itibarlı marka seçildi.
Türkiye’de yaklaşık 1 buçuk yıldır faaliyet gösteren ve 2 milyona yakın indirilen Glovo, bu yıl 50’yi aşkın kategoride gerçekleştirilen ve 12 ilden bin 200 kişiyle yüz yüze yapılan görüşmeler sonucunda The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödüllerinde yılın en itibarlı aplikasyon markası seçildi.Ödül ile ilgili konuşan Glovo Genel Müdürü Austin Kim, “Halkın takdiriyle almış olduğumuz bu ödülü Glovo’nun büyümesine ve başarısına büyük katkısı olan iş ortaklarımızın yanı sıra siz ne isterseniz onu getiren kurye arkadaşlarımıza hediye ediyoruz" dedi.