Müşterilerinin ihtiyaç duydukları her an ve her yerde yanlarında olan Fibabanka, çok daha hızlı ve kolay bir bankacılık deneyimi için mobil ve internet bankacılığı kanallarını yeniledi.
Müşteri deneyimini odağına alarak, müşterilerini dinleyip onların ihtiyaçlarına yönelik çözümler geliştirme vizyonuyla hareket eden Fibabanka, bireysel mobil ve internet bankacılığı kanallarını yeniledi.
Yenilenen kanallarında EFT ve havale hizmetlerini ücretsiz olarak sunan ve Nöbetçi Transfer ile 7 gün 24 saat EFT yapabilme imkânı sunan Fibabanka, müşterilerinin hayatını kolaylaştırmaya devam ediyor. Fibabanka; mobil uygulamasında yer alan ‘Beni Hatırla’ özelliği sayesinde müşteri bilgilerini tekrar tekrar girme mecburiyetini ortadan kaldırıyor. Ayrıca müşteriler, en sık yapılan işlemlerini ‘Pratik İşlemler Menüsü’ kısa yol butonu sayesinde daha hızlı yapabiliyor. ‘Anında Kredi’ kullanımından ‘Kiraz Hesap’ başvurusuna, şans oyunu ödemelerinden anlık döviz alım-satım takibine kadar birçok işlemi de kolaylıkla gerçekleştirebiliyor.
"Sürekli yatırım yaparak farklılık yaratan çözümler geliştirmeyi sürdüreceğiz"
Fibabanka Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Mert, “Fibabanka olarak teknoloji odaklı, müşteri deneyimini önceliklendiren yaklaşımımızla Fibabanka Mobil ve İnternet Bankacılığı kanallarımızı müşterilerimizin beklentilerine cevap verecek şekilde yeniden tasarladık. Amacımız; müşterimizin ihtiyaç duyduğu her an ve her yerde yanında olmak ve hayatını kolaylaştırmak. Bankacılık hizmetlerini müşterilerinin ayağına götüren banka anlayışımızla, kanallarımıza sürekli yatırım yaparak farklılık yaratan çözümler geliştirmeyi sürdüreceğiz” dedi