Öne Çıkanlar diyarbakır CHP Adana Milletvekili Dr. Müzeyyen Şevkin dolar chp MSB bugünün gündemi AİLE terörist ORDU kılıçdaroğlu Anadolu Birliği Partisi Enerjisa Enerjinin marka değeri

Türkiye’nin En Gözde Şirketleri 11 Nisan’da Açıklanacak

Türkiye’nin ilk işveren algısı araştırması olarak 2009 yılından beri Realta Danışmanlık ve 3İK ile Pinaps Grup ortaklığında yürütülen ve “En Gözde Şirketler” araştırmasının sonuçları 11 Nisan’da yayınlanacak. Öğrencilerin işveren tercihlerine ışık tuttuğu araştırmanın 13 farklı kategoride kazananlarına, ödülleri 11 Nisan’da takdim edilecek.

Türkiye’de 11’inci kez gerçekleştirilen ve şirketlerin işveren algısını ölçen “En Gözde Şirketler Araştırması”nın sonuncusu 11 Nisan 2019 tarihinde yayınlanacak.

Geçtiğimiz sene Unilever, THY ve Aselsan’ın ilk 3’e girdiği Türkiye’nin en kapsamlı işveren algısı araştırması olan En Gözde Şirketler Araştırması, bu yıl 186 şirketin ve 113 üniversitenin 20 bini aşkın öğrencisinin katılımı ile gerçekleştirilirken, 13 farklı kategoride ödüller sahipleri ile 11 Nisan’da buluşacak.

Türkiye’yi işveren markası kavramıyla 2007 yılında tanıştıran öncü danışmanlık şirketi Realta Danışmanlık tarafından geliştirilen, Türkiye iş ve kariyer kulüpleri birliği 3İK ve Türkiye’nin tek insan kaynakları etkinlik ajansı Pinaps Grup ile ortak yürütülen En Gözde Şirketler araştırmasına yıllık ortalama 200 şirket ve 20 bin öğrenci katılıyor. Araştırma sırası ile “bir işveren olarak şirket algısı”, “rakiplerle kıyaslama”, “üniversitedeki işe alım çalışmalarının etkileri”, “on yıllık trend analizleri”, “sektör benchmark’ları”, “en önemli iletişim kanalları” başlıklarını kapsıyor. Şirketlerin işveren olarak algısını ölçen araştırmada çeşitli başlıklar altında 62 soru yer alıyor.


3İK İletişim ve Etkinlik Ajansı Kurucu Ortaklarından Alper Çakıroğlu, “Araştırma, gençlerin şirketlerden ne beklediğine ışık tutuyor. Artık teknoloji, hızlı tüketim, üretim firmaları en çok çalışılmak istenen sektörler. Bu değişimi şirketlerin anlaması çok önemli. 11 Nisan’da detaylarını paylaşacağımız araştırmada şirketlerin üniversiteden yeni mezun olanlara olan ilgisinin önceki yıllara göre arttığını söyleyebiliriz. Ayrıca araştırma sonuçlarına dayanarak, değişen ve dönüşen bir dünyada gençlerin, geleceklerini teknolojiye ayak uydurabilen prestijli şirketlerde çalışmak istediğini görüyoruz” dedi.


Araştırma işverenlere üniversiteli öğrenciler gözünden çeşitli başlıklarda ışık tutuyor. Kurumsal değerler, kariyer fırsatları, kişisel gelişim, liderlik, görsel kimlik, kişi & örgüt uyumu, ürün & hizmet, çalışma ortamı, marka kişiliği ve tercih edilen iletişim kanalları başlıklarında yayınlanan raporda sektörel dağılımın zenginliği işveren markalarının gelecek planlarına yol gösteriyor.

Anahtar Kelimeler:
ThyAselsan
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.