Türkiye’nin dijital bankası Yapı Kredi; insan odaklı teknolojik yeniliklerle, müşterilerinin hayatını kolaylaştırmayı ve bankacılığın sınırlarını genişletmeyi sürdürüyor. Yapı Kredi Mobil üzerinden verilen hizmetlere her geçen gün bir yenisi ekleniyor.
Sigorta satın alma ve yenileme Yapı Kredi Mobil’de
Bu kapsamda Yapı Kredi, Yapı Kredi Mobil üzerinden Allianz güvencesiyle ‘’Tamamlayıcı Sağlık Sigortası’’ dâhil olmak üzere pek çok yeni sigorta hizmetini sunmaya başladı. Bunların arasında, Zorunlu Deprem Sigortası (DASK) satış ve yenileme işlemlerinin yanı sıra farklı sigorta şirketinden olan poliçelerin yenilenmesi imkânı da bulunuyor. Ayrıca Yapı Kredi Mobil’de yer alan “Sigortalar” menüsü sayesinde, belirli sigorta ürünlerine başvurudan yenilemeye, poliçe takibinden tekliflerin görülmesine kadar pek çok hizmete tek başlık altından hızlıca erişilebiliyor.
BES fon dağılım değişikliği artık Yapı Kredi Mobil üzerinden
Öte yandan Yapı Kredi Mobil’de yer alan “Yatırımlar” ana menüsüne, "Birikimler/Bireysel Emeklilik (BES) Fon İşlemleri" de eklendi. Bu sayede sözleşme sahipleri, Yapı Kredi Mobil üzerinden fon dağılım değişikliklerinde önerilecek paketlere veya kendi tercihlerine göre dağılımı kolayca yapabilecek.
Müşteri memnuniyetimizi en üst seviyeye çıkarıyoruz
Her zaman olduğu gibi müşterilerinin yanında olarak onların hayatlarını kolaylaştıracak çözümler sunduklarını belirten Yapı Kredi Genel Müdür Yardımcısı Serkan Ülgen “Yapı Kredi olarak, yeni teknolojilerin sağladığı kolaylıklarla müşteri memnuniyetimizi en üst seviyeye çıkarıyoruz. Kullanıcı dostu bir ara yüze sahip Yapı Kredi Mobil’e eklediğimiz yeni ürün ve hizmetlere müşterilerimiz 7/24, konforlu bir şekilde; diledikleri yerden, diledikleri zamanda ulaşabiliyor. Bu kapsamda “Tamamlayıcı Sağlık Sigortası” dâhil olmak üzere pek çok yeni sigorta hizmeti ve Zorunlu Deprem Sigortası (DASK) satış ve yenileme işlemlerini de Yapı Kredi Mobil’de sunmaya başladık. Ayrıca uygulamada yer alan “Yatırımlar” ana menüsüne, "Birikimler/Bireysel Emeklilik (BES) Fon İşlemleri" de eklendik. İnsanı merkeze alan bir yaklaşımla geliştirdiğimiz tüm yenilikçi fonksiyonlarımız sayesinde müşterilerimizle kurduğumuz bağın daha da güçlenmesini ve onların hayatlarını daha da kolaylaştırmayı hedefliyoruz. Sektörde farklı bir noktada bulunduğumuz dijitalleşme alanında çalışmalarımızı sürdürerek müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmaya ve sınırları kaldırmaya devam edeceğiz” dedi.