Richard Mille’in Türkiye’deki ilk butiği, Nişantaşı’nda bulunan St. Regis Hotel’in giriş katında açıldı.
Richard Mille’in Türkiye’de açılan ilk butiği, uygulanan tasarım ve formlar ile malzeme ve renklerin oluşturduğu çeşitliliklerle dikkat çekiyor. Sophie Mallebranche’ın tasarladığı çağdaş görünümlü ve dokunmuş metalden elde edilen koyu tonlar ve kırık camdan hazırlanan malzemeler, geleneksel Makassar abanozundan elde edilen kahverengi tonlarla bir araya gelerek dikkat çekici bir kontrast yaratıyor. Yumuşak tonlarda aydınlatılmış tavanları canlandıran zarif kıvrımlar, duvarlardaki renk tonlarının dansıyla birleşiyor.
Richard Mille Avrupa, Orta Doğu ve Afrika CEO’su Peter Harrison, İstanbul’un tıpkı Londra, New York ve Paris gibi dünyanın diğer harika şehirleri arasında yer aldığını belirterek sözlerine devam etti; ‘İstanbul hem oldukça hareketli bir şehir, hem de lüksün önemli bir adresi. Ayrıca dinamik ve misafirperver bir bölge olması, İstanbul’u Richard Mille’in Türkiye’deki ilk girişimini hayata geçirmesi için de kusursuz bir şehir yapıyor.’
100 metrekarelik butik, spor saatlerden sofistike tasarımlara, kadın saat koleksiyonlarından mücevherlerle sınırlı sayıda üretilen tasarımlara kadar kapsamlı ve şık parçaları sunuyor. Butik, Richard Mille tutkunlarından ve koleksiyonerlerden gelecek talepleri karşılayacak özel bir saat atölyesine de ev sahipliği yapıyor. Oldukça konforlu ve ferah ana salonunda ise, Richard Mille’in sembolü olan büyük 3D saat, oyma detaylı camda sergileniyor.