“Kaliteyle sürdürülebilir büyüme” üzerine kurduğu All Blue stratejisi doğrultusunda ‘daha iyi bir Mavi ile daha iyi bir dünya’ için çalışmaya devam eden Mavi, Karbon Saydamlık Projesi (CDP) İklim Değişikliği Programı’na yaptığı ikinci raporlamayla global sektör ortalamasının üzerinde bir performans göstererek B derecelendirme notunu aldı. İklimin yanı sıra, Mavi bu yıl ilk kez raporlama yaptığı Su Güvenliği ve Ormansızlaşma Programları’na ise C derecelendirme notuyla giriş yaptı. Dünyanın en büyük çevresel raporlama platformu olan CDP’ye Türkiye’den raporlama yaparak çevresel verilerini şeffaf bir şekilde açıklayan tek hazır giyim markası olmanın yanı sıra Mavi Türkiye’den CDP Ormansızlaşma Programı’na raporlama yapan ilk ve tek şirket oldu.
2019’dan bu yana sürdürülebilirliği şirket kültürüne, vizyonuna, iş yapış şekillerine, ürünlere ve büyüme hedeflerine entegre etmek üzere çok önemli bir yol alan Mavi, bu yıl “Mavi Dönüşüm Başladı” söylemiyle stratejisini daha da ileriye taşıdı. Yaklaşık 600 bin plastik şişenin geri dönüştürüldüğü Mavi Pro Sport Repreve® koleksiyonu ile geri dönüştürülmüş plastik şişelerden ve malzemelerden jean üretirken, doğa dostu All Blue koleksiyonunu iki katına çıkardı. UN Global Compact üyesi olan Mavi, Kadının Güçlenmesi Prensipleri’nin (WEPs) ve CEO Water Mandate’in de imzacısı olarak sürdürülebilirlik konusundaki kararlı adımlarına global sürdürülebilirlik inisiyatiflerine katılarak devam ediyor.