L’Oréal Türkiye, gerçekleştirdiği yatırımlar ve pazara sunduğu yeniliklerle son 3 yılda cirosunu 2 katına çıkarttı.
L’Oréal Grup Ceo’su Jean-Paul Agon’un başkanlığını yaptığı L’Oréal Yönetim Kurulu, şirketin 2016 yarıyılı sonuçlarını açıkladı. Buna göre L’Oréal, 2016 yılının ilk yarısını yüzde 4.2’lik net büyüme ile kapattı. Şirketin tüm dünyadaki başarılı sonuçlarına ve büyümesine en çok katkı sağlayan ülkelerden biri ise “L’Oréal Türkiye” oldu. L’Oréal’in 2016 yılı içerisinde Türkiye’deki yatırımları hız kesmeden devam etti. L’Oréal Türkiye, gerçekleştirdiği yatırımlar ve pazara sunduğu yeniliklerle son 3 yılda cirosunu 2 katına çıkarttı.
L’Oréal tarafından Temmuz ayında açıklanan rapora göre, şirketin global platformda profesyonel ürünler bölümü net yüzde 2.2 büyüdü. Avrupa ve Afrika’da satışlar artarken, büyümenin en hızlı yaşandığı bölgeler ise Hindistan, Rusya ve Birleşik Krallık oldu.
2016’nin ilk yarısında tüketici ürünleri bölümü net yüzde 4.3 oranında büyüme gördü. NYX Profesyonel Makyaj’ın uluslararası başarısı, Maybelline ve L’Oréal Makeup Designer Paris markalarinin büyümesi ve Essie’nin ivmesi bu büyümeyi tetikleyen faktörler arasında yer aldı.
L’Oréal, e-ticaret de yılın ilk yarısında büyük bir başarı göstererek satışlarını yüzde 33 oranında artırdı.
L'Oréal Türkiye Cirosunu İkiye Katladı
L’Oréal Türkiye, gerçekleştirdiği yatırımlar ve pazara sunduğu yeniliklerle son 3 yılda cirosunu 2 katına çıkarttı.
11 Ekim 2016 Salı 11:18