Öne Çıkanlar Batı Trakya zam türkiye 15 Eylül 2024 Pazar Gündem Özeti Ocak 2024 sanayi üretim endeksi Asklepion Ören Yeri Azmimillî İlkokulu BASBAŞ Operasyonlar Genel Müdür Yardımcısı Murat Ümit Güner Fatma Sevim Baltacı Mustafa Görkem Taştan Alternatif Bank 2023 yılı finansal sonuçları Ocak ayı Enflasyon

Dünya Koronavirüsü, Biz EBA'yı Aradık

Google, Türkiye’de ve dünyada merakla beklenen yılın arama sonuçlarını açıkladı. İnternet kullanıcılarının eğilimlerine yer verilen 2020 Google Arama Trendleri raporuna göre, Türkiye’de en çok EBA, dünyada ise koronavirüs arandı.

Google’ın 2020 Türkiye ve dünya arama trendleri raporu, aranma sayısı en yüksek  kelimeleri gösteriyor. Buna göre, 2020’de dünyada en çok aranan kelime koronovirüs oldu. Koronavirüsü dünyada en çok arayan ilk üç ülke ise İtalya, İspanya ve Katar olarak sıralandı.

Türkiye’de En Çok EBA, Dolar Ve Koronavirüs Arandı

Google arama sonuçlarına göre, 2020’de Türkiye’de en çok aranan üç kelime, “EBA”, “dolar kaç TL” ve “koronavirüs” olarak gerçekleşti. “Deprem” kelimesi ise bu sıralamanın hemen ardında yer aldı. Dünya genelinde ise en çok aranan kelime “koronavirüs” oldu. 

Yeni Paradigma: Dijitalde Var Olmak Ya Da Yok Olmak

Google arama trendlerinin analizi ile genel pazar eğilimlerinin anlamlandırılabileceğine dikkat çeken EG Bilişim Teknolojileri CEO’su Gökhan Bülbül, dijital pazarlamanın önemine ilişkin “Dijital pazarlama, gerçek zamanlı ve sonuçları net şekilde görme olanağı sağlıyor. Offline pazarlamaya kıyasla dijital pazarlamada yatırımın geri dönüş oranları çok hızlı. Üstelik dijital pazarlamada satışa hangi aksiyonların, ne oranda etki ettiği anlık olarak görülebiliyor, ölçümlenebiliyor. Pandemi sürecinde işletmelerin dijital pazarlamaya ayırdıkları bütçeler arttı. Tüketicilere hızlı ve daha az maliyetle ulaşmak isteyen şirketlere dijitalin tüm kapılarını açarak destek veriyoruz.” bilgisini verdi. 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.