Öne Çıkanlar palandöken şehit hatay CHP Adana Milletvekili Ayhan Barut elektrik tsk PENÇEKİLİT Operasyonu kurban bayramı ömer fethi gürer sgk Hakkari ötv

Teknosa'nın İlk 6 Aylık Cirosu 1 Milyar 700 Milyon TL'ye Ulaştı

Türkiye teknoloji perakendeciliğinin öncülerinden Teknosa, 2018’ın ilk yarısında çift haneli büyüme ile 1 milyar 700 milyon ciro gerçekleştirdi. Şirketin aynı dönemde operasyonel karlılığı (FAVÖK) ise 62 milyon TL oldu.

Teknosa, 2018 yılı ilk 6 ay finansal ve operasyonel sonuçlarını açıkladı.

Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, ilk 6 ayı çift haneli büyüme ile tamamladı. Geçen yılın aynı dönemine göre benzer mağazalarda satışlarını yüzde 12 seviyesinde artırarak 1 milyar 700 milyon TL ciro gerçekleştirdi. Kamuoyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) ikinci çeyrek ve ilk 6 ay sonuçlarını açıklayan Teknosa, dijital dönüşüm projelerine devam ederken, artan ortalama sepet tutarı ve dönüştürme oranının etkisiyle büyümeyi yakaladı. Teknosa’nın operasyonel karlılığı (FAVÖK) da 2018’in ilk yarısında 62 milyon TL’ye ulaştı.

"Özmarkalı ürünümüz Preo’da da ilk 6 ayda çok önemli adımlar attık"

2018 ikinci çeyrek finansal ve operasyonel sonuçlarını değerlendiren Teknosa Genel Müdürü Bülent Gürcan, “Yılın ikinci çeyreğinde 892,5 milyon TL ciro elde ederek büyümemizi sürdürdük. Sonuç olarak ilk 6 ay ciromuz 1 milyar 700 milyon TL’ye ulaştı. Sektörde bizi her zaman farklı kılan hizmet konusunda çıtayı yükseltmeye odaklanıyoruz. Müşteri Hizmetleri süreçlerinde sektöre model olacak pilot çalışmalarımız var. Teknosacell ile müşterilerimize avantajlı, data yoğun paketler sunarak iletişimlerini güçlendiriyoruz. Özmarkalı ürünümüz Preo’da da ilk 6 ayda çok önemli adımlar attık. Hem ürün yelpazemizi genişlettik hem içinde bulunduğumuz ürün gruplarında pazarda satış adetlerinin artmasına olumlu katkı sağladık. Müşterilerimize çoklu kanalda kesintisiz deneyim sunmak adına çalışmalarımıza devam ediyoruz” dedi.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.