Tüketim mallarının toplam perakende satışı nisan ayında geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 18,4 artarak 3 trilyon 491 milyar yuanı buldu. Ulusal İstatistik Bürosu tarafından açıklanan verilere göre, Çin’de tüketim mallarının perakende satışı, ocak-nisan aylarında yıllık bazda yüzde 8,5 artarak 14 trilyon 983 milyar 300 milyon yuana ulaştı.
Kentlerde tüketim mallarının perakende satışı nisan ayında yüzde 18,6 artarak 3 trilyon 39 milyar 800 milyon yuana ulaşırken, kırsal bölgelerde bu oran yüzde 17,3 artarak 451 milyar 300 milyon yuanı buldu.
Ocak-nisan aylarında kentte tüketim mallarının perakende satışı yüzde 8,4’lük artışla 13 trilyon 6 milyar 200 milyon yuanı buldu. Kırsal bölgelerdeyse yüzde 8,6’lık artışla 1 trilyon 977 milyar 100 milyon yuana çıktı. Ülke genelinde online perakende satışı ise ocak-nisan aylarında yıllık bazda yüzde 12,3 artarak 4 trilyon 410 milyar 800 milyon yuana ulaştı.