Öne Çıkanlar bugünün gündemi kılıçdaroğlu abd pkk cumhurbaşkanı erdoğan CHP Adana Milletvekili Dr. Müzeyyen Şevkin AİLE terörist çin çukurova belediye başkanı soner çetin diyarbakır chp

Çin, Porsche'nin En Önemli Piyasası Olmayı Sürdürüyor

Spor otomobil üreticisi Porsche, bu yılın ilk yarısında, şimdiye değin benzer bir dönemde hiç yapmadığı kadar küresel çapta teslimat yaptı. Talep, özellikle Çin'de ve ABD'de yükseldi. Stuttgart'ta yerleşik spor araç üreticisi, bu dönem için yeni bir sürüm rekoru kaydettiğini bildirdi. Gerçekten de, 2021 yılı Ocak ile Haziran ayları döneminde Porsche tüm dünyada 153 bin 656 spor araç teslimatında bulundu. Bu sayı, hem geçen yılın ilk yarısına göre yüzde 31 oranında bir artışa denk düşüyor  aynı zamanda hem de yeni bir rekor oluşturuyor.



Bu arada en fazla taleple karşılaşan model yine arazi spor arabası Porsche Cayenne. Üretici, ilk tam elektrikli Porsche Taycan modelinden ise 20 bir adet satarak, neredeyse ikonik spor otomobil Porsche 911 modelinin satış sayısına ulaştı.

Öte yandan Porsche için en önemli tekil piyasa konumunda yine Çin var. Nitekim üretilen her üç araçtan biri bu ülkeye gidiyor. Ancak bu arada sırasıyla ABD ve Avrupa piyasaları da bu yılın ilk yarısında kayda değer gelişmeler kaydetti.  

Yoğun geçen ve memnuniyet verici sayılarla sonuçlanan 2021 yılı ilk yarısından sonra Porsche işletme yöneticisi Detlev von Platen siparişlerin yakın gelecek için de yüksek olduğunu açıkladı. Korona salgınının yarattığı belirsizliklere ve yarı iletken tedarikindeki güçlüklerin sürmesine karşın, durumun geleceğe iyimserlikle bakmayı mümkün kılacak nitelikte olduğunu da belirtti.

Anahtar Kelimeler:
AbdçinPorscheStuttgart
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.